Με αισιοδοξία αντικρίζουν τη σημερινή μέρα στη Ρόδο, όπου οι πυροσβέστες έδιναν χθες, Τετάρτη, τιτάνια μάχη για να περιορίσουν τη μεγάλη δασική πυρκαγιά που έδειχνε να είναι ανεξέλεγκτη. Για την εξέλιξη των προσπαθειών των πυροσβεστικών δυνάμεων μίλησε στην ΕΡΤ ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, λέγοντας ότι η χθεσινή ήταν μια καλή νύχτα.
«Με το ξημέρωμα φαίνεται η καλή δουλειά που έγινε από όλες τις επίγειες δυνάμεις. Όχι μόνο δεν ξέφυγε η φωτιά αλλά η εικόνα είναι πολύ καλύτερη το πρωί» δήλωσε στις «Συνδέσεις» αποκαλύπτοντας ότι με το πρώτο φως της ημέρας πετούν τα εναέρια μέσα.
Αναφερόμενος στις καταστροφές στο φυσικό περιβάλλον, δήλωσε ότι περίπου 30.000 στρέμματα έχουν καεί, δίχως να έχουν κινδυνεύσει κατοικίες.
Όπως αποκάλυψε, οι πυροσβεστικές δυνάμεις ενισχύονται με επίγειες δυνάμεις (πυροσβέστες και οχήματα) που καταφθάνουν στο νησί με το πλοίο της γραμμής. Αναφορικά με τα αίτια της μεγάλης δασικής πυρκαγιάς, ο ίδιος τόνισε ότι δεν είναι η ώρα για δημόσια συζήτηση λέγοντας ότι αναμένεται και το πόρισμα των ανακριτικών αρχών.
Ερωτηθείς για το εάν η Περιφέρεια είχε λάβει τα απαραίτητα μέτρα δήλωσε πως είχαν κάνει ό,τι ήταν εφικτό, επισημαίνοντας λέγοντας ότι οριζόντιες δράσεις πυροπροστασίας στα νησιά δεν είναι εφικτή.
«Έχουμε σχεδόν κάθε μέρα φωτιά. Είναι δεκάδες τα περιστατικά που έχουμε αντιμετωπίσει» σημείωσε ο κ. Χατζημάρκος, υπενθυμίζοντας ότι υπάρχουν νησιά που δεν έχουν ούτε έναν πυροσβέστη.
