Σ’ εξέλιξη βρίσκεται η μετάγγιση του επικίνδυνου φορτίου (σ.σ. υγραερίου) στο βυτιοφόρο που έπιασε φωτιά σήμερα (17/8), λίγο μετά τις 12:30, στο ύψος της Κακιάς Σκάλας.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική η διαδικασία, λόγω της επικινδυνότητας της κατάστασης, πραγματοποιείται με βάση το Πρωτόκολλο Ενεργειών και την παρουσία τεχνικού ασφαλείας.
Για την ασφάλεια των πολιτών και την αποφυγή έκρηξης λόγω διαφυγής υγραερίου παραμένει σε ισχύ η διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών- Κορίνθου:
– Από το 39ο χιλιόμετρο στο ρεύμα προς Κόρινθο
– Από το ύψος των διοδίων Ελευσίνα στο ρεύμα προς Κόρινθο
– Από το 57ο χιλιόμετρο στο ρεύμα προς Αθήνα
Παράλληλα διακόπηκε ξανά η κυκλοφορία και στην παλαιά εθνική οδό. Από το ύψος των διοδίων της Ελευσίνας έως την Κινέττα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω της πολύωρης διακοπής της κυκλοφορίας στην Αθηνών-Κορίνθου έχει δημιουργηθεί ουρά χιλιομέτρων στα διόδια της Ελευσίνας.
