Η μάχη που έδιναν για ώρες στο Σαράντη της Βοιωτίας επίγεια και εναέρια μέσα να αποτρέψουν την επέκταση της φωτιάς -που ξέσπασε σήμερα (21/8)- στον παραθεριστικό οικισμό ολοκληρώθηκε. Οι φλόγες σε αυτό το μέτωπο σταμάτησαν να απειλούν.
Όμως η φωτιά γύρισε πίσω προς τον Πρόδρομο και αρχίζει και απειλεί τα πρώτα σπίτια από διάφορους οικισμούς. Οι ριπές των ανέμων φτάνουν και τα 8 μποφόρ και οι αναζωπυρώσεις είναι συνεχείς και δημιουργούνται νέα μέτωπα.
Σύμφωνα με όσα είπε (στο ΑΠΕ-ΜΠΕ) ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, «είναι μία πολύ δύσκολη μάχη που συνεχίζουμε να δίνουμε κυνηγώντας τις φλόγες ακόμη και στις αυλές των σπιτιών. Ο κίνδυνος παραμένει μεγάλος και ελπίζουμε μέχρι το τελευταίο φως της μέρας τα εναέρια μέσα να μας βοηθήσουν να καθηλώσουμε το μέτωπο της φωτιάς για να μπορέσουν να επέμβουν οι επίγειες δυνάμεις».
Ο περιφερειάρχης Στερεάς απέφυγε την οποιαδήποτε αναφορά σε ζημιές, σημειώνοντας ότι «δεν έχει γίνει κάποια καταγραφή ακόμη». Δεν απέκλεισε όμως το ενδεχόμενο να έχουν θυσιαστεί στις φλόγες γεωργικές κυρίως εγκαταστάσεις. Άλλωστε στην περιοχή έχουμε και τον θάνατο ενός κτηνοτρόφου που πήγε να σώσει τα ζώα του.
Η κυκλοφορία εσωτερικά στην περιοχή έχει απαγορευτεί. Οι κάτοικοι και παραθεριστές -κλήθηκαν από πολύ νωρίς να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και- έχουν μεταφερθεί σε ασφαλές σημείο ακόμη και στη Θήβα.
Με τη βοήθεια του Λιμενικού και με αλιευτικά σκάφη απεγκλωβίστηκαν περίπου 60 άνθρωποι από το Σαράντη που ήθελαν να απομακρυνθούν.
