Με πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, και του γενικού γραμματέα, Γιάννη Ξιφαρά, μεταφέρθηκαν προληπτικά, από το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στα Άνω Λιόσια σε άλλα αμαξοστάσια, 161 λεωφορεία φυσικού αερίου. Λόγω της πυρκαγιάς που μαίνεται στη περιοχή.
Ο γ.γ. Μεταφορών, σε ανάρτησή του στο Facebook, έγραψε: «Η χώρα δοκιμάζεται για άλλη μια φορά από την πύρινη λαίλαπα. Το σύνολο της ελληνικής πολιτείας δίνει μάχη σε όλα τα μέτωπα. Βρεθήκαμε εκτάκτως πριν λίγο μαζί με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήσο Σταϊκούρα, στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στην περιοχή των Άνω Λιοσίων.
Στο συγκεκριμένο αμαξοστάσιο φιλοξενούνται λεωφορεία που κινούνται με φυσικό αέριο. Μαζί με τη διοίκηση της ΟΣΥ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία κινηθήκαμε άμεσα στην προληπτική απομάκρυνση 161 λεωφορείων. Η επιχείρηση στέφθηκε με επιτυχία χάρη στον επαγγελματισμό και την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων της ΟΣΥ».
