Δήμαρχος Κιλελέρ: Μήνυμα μερικής εκκένωσης για το Ομορφοχώρι – Προσπάθεια να μην μπει το νερό στον οικισμό

9
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αυτό που συμβαίνει στον Πηνειό είναι ότι «έσπασε» σε κάποιο σημείο μετά τη Λάρισα και γυρίζουν όλα τα νερά στο δήμο Κιλελέρ. Για το Ομορφοχώρι ισχύει προειδοποίηση μερικής εκκένωσης. Το νερό δεν μπήκε στον οικισμό και γίνονται προσπάθειες να εκτραπεί το νερό. Αν δεν τα καταφέρουμε θα γίνει ολική εκκένωση του χωριού, είπε ο δήμαρχος Κιλελέρ, Αθανάσιος Νασιακόπουλος.

Δεν υπάρχουν άνθρωποι που κινδυνεύουν και δεν θα υπάρξουν, τόνισε ο δήμαρχος συμπληρώνοντας ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες να μην μπει το νερό στον οικισμό. «Αν δεν τα καταφέρουμε θα γίνει ολική εκκένωση», είπε, λίγη ώρα αφότου μήνυμα 112 εκδόθηκε για την περιοχή:

«Αν βρίσκεστε στο Ομορφοχώρι Δ. Κιλελέρ απομακρυνθείτε προς οικισμό Πλατυκάμπου λόγω έντονων πλημμυρικών φαινομένων».

Θρήνος στο βόλεϊ: Πέθανε ο Ντανιέλ Καστελάνι ο θρύλος της Αργεντινής και πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού

Το παγκόσμιο βόλεϊ και ο αθλητισμός της Αργεντινής θρηνούν…

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ