G20: «Καμπανάκι» από Γκεοργκίεβα για τον πληθωρισμό

16
Ιούλιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα προειδοποίησε σήμερα, αξιωματούχους από την ομάδα κρατών G20, προκειμένου να προχωρήσουν στην λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση του πληθωρισμού.

Η Γκεοργκίεβα προειδοποίησε για ότι η «εξαιρετικά ασταθής» εικόνα της παγκόσμιας οικονομίας μπορεί να γίνει ακόμη χειρότερη, αν επικρατήσουν υψηλότερες τιμές. Η ίδια, μιλώντας στη διάσκεψη των υπουργών Οικονομικών της G20 στην Ινδονησία, δήλωσε ότι η κλιμάκωση των ρωσικών πολεμικών επιχειρήσεων στην Ουκρανία, έχει αυξήσει την πίεση στις τιμές των προϊόντων και της ενέργειας, ενώ οι οικονομικές συνθήκες σε παγκόσμιο επίπεδο γίνονται πιο δύσκολες, αναφορικά με τις προβλέψεις.

Την ίδια στιγμή, οι δυσκολίες από την πανδημία COVID-19, αλλά και τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού εξακολουθούν να κάνουν πιο δύσκολες στις οικονομικές δραστηριότητες.

Οι πιέσεις που δέχονται οι χώρες που έχουν μεγάλο εξωτερικό χρέος είναι ακόμη μεγαλύτερες, ενώ η κατάσταση διαχείρισης του εξωτερικού χρέους «επιδεινώνεται ταχύτατα» υπογράμμισε η ίδια, σύμφωνα με ένα κείμενο των δηλώσεών της.

Συγκίνηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης: Παραδόθηκε στη μητέρα του Βαγγέλη Γιακουμάκη το πτυχίο του

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης…

Τέλος εποχής στον ΠΑΟΚ: Μετά τους Λόβρεν και Βολιάκο, αποχαιρέτησε και τον Ζόαν Σάστρε

Σε μια ακόμη αποδέσμευση ποδοσφαιριστή προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ