Ημερίδα με θέμα ”Νέες τεχνολογίες και εφαρμογές στη Διοικητική Μέριμνα του Πολεμικού Ναυτικού/ εφαρμογή καινοτόμων διαδικασιών στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού υποβρυχίων (Υ/Β) τύπου ΓΛΑΥΚΟΣ” πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο της Βάσης Υποβρυχίων (ΒΥ) του Αρχηγείου Στόλου (ΑΣ), παρουσία του Αρχηγού ΓΕΝ αντιναυάρχου Ιωάννη Δρυμούση.
Η ημερίδα διοργανώθηκε από τη διοίκηση Διοικητικής Μέριμνας Ναυτικού (ΔΔΜΝ) σε συνεργασία με το τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Διαδικασιών του πανεπιστημίου Αιγαίου.
Στην ημερίδα παραβρέθηκαν επίτιμοι Αρχηγοί ΓΕΝ, ο Αρχηγός Στόλου αντιναύαρχος Δημήτριος-Ελευθέριος Κατάρας, ο διοικητής Διοίκησης Διοικητικής Μέριμνας Ναυτικού αντιναύαρχος Χαρίλαος Παπαδημητρίου, εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και έγκριτοι ακαδημαϊκοί και καθηγητές.
