Το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης ζητά την παραίτηση του Δ.Σ. στον ΟΠΕΚΕΠΕ

30
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τις παραιτήσεις των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ) ζήτησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με αποκορύφωμα τα σοβαρά προβλήματα που παρατηρήθηκαν στις τελευταίες πληρωμές.

Πηγές του υπουργείου μιλώντας στην ΕΡΤ επισήμαναν ότι η απόφαση αυτή, φέρεται να έχει σχέση εκτός από τις δυσλειτουργίες στην τελευταία πληρωμή και με έγγραφα διοικητικών αρχών, που έχουν εντοπίσει σοβαρά προβλήματα τα οποία εκθέτουν τον Οργανισμό – και κατ’ επέκταση τη χώρα- εντός κι εκτός συνόρων.

Θρήνος στο βόλεϊ: Πέθανε ο Ντανιέλ Καστελάνι ο θρύλος της Αργεντινής και πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού

Το παγκόσμιο βόλεϊ και ο αθλητισμός της Αργεντινής θρηνούν…

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ