ΟΗΕ: Μόνο ένα νοσοκομείο σε λειτουργία στο βόρειο τμήμα της Γάζας

15
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο βόρειο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας υπάρχει πλέον μόνο ένα νοσοκομείο που εξακολουθεί να δέχεται ασθενείς λόγω των συγκρούσεων μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς και της έλλειψης καυσίμων, ανακοίνωσε ο ΟΗΕ στη διάρκεια της νύκτας.

Το νοσοκομείο αλ Άχλι στην πόλη της Γάζας εξακολουθεί να λειτουργεί αλλά στο ελάχιστο των δυνατοτήτων του, επεσήμανε το Γραφείο Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (Ocha).

Το Ocha πρόσθεσε ότι όλα τα υπόλοιπα νοσοκομεία στο βόρειο τμήμα του παλαιστινιακού θύλακα έχουν σταματήσει να λειτουργούν λόγω της έλλειψης ηλεκτρικού ρεύματος, ιατρικών εφοδίων, οξυγόνου, νερού και τροφίμων.

Η κατάσταση επιδεινώνεται από τους βομβαρδισμούς και τις συγκρούσεις στην περιοχή, επεσήμανε η υπηρεσία του ΟΗΕ. Αυτή τη στιγμή στο νοσοκομείο αλ Άχλι υπάρχουν 500 ασθενείς.

Η κατάσταση στα νοσοκομεία σε όλη τη Λωρίδα της Γάζας, τα οποία ήδη βρίσκονταν στα όριά τους, επιδεινώθηκε δραματικά τις τελευταίες ημέρες. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), 22 από τα 36 νοσοκομεία του θύλακα έχουν σταματήσει να λειτουργούν.

Τα υπόλοιπα 14 είναι μετά βίας σε θέση να φροντίσουν τους ασθενείς, περιλαμβανομένων όσων νοσηλεύονται στη μονάδα εντατικής θεραπείας, επεσήμανε ο ΠΟΥ.

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ