Επέτειος Πολυτεχνείου: Μόνιμος εκθεσιακός χώρος μνήμης στο ΕΜΠ με τη συμβολή της ΕΡΤ

16
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ένας μόνιμος εκθεσιακός χώρος μνήμης για την ιστορική εξέγερση στο Πολυτεχνείο τον Νοέμβριο του 1973, πρόκειται να δημιουργηθεί άμεσα με τη συμβολή της ΕΡΤ, στο ιστορικό κτίριο του ιδρύματος στην οδό Πατησίων.

Με αφορμή τα 50 χρόνια από την επέτειο του Πολυτεχνείου και έπειτα από σχετικό αίτημα της πρυτανείας του ιδρύματος θα δημιουργηθεί μόνιμος εκθεσιακός χώρος μνήμης και ιστορικής τεκμηρίωσης στον οποίο θα εκτίθενται 89 ψηφιακά αντίγραφα φωτογραφιών από το Αρχείο της ΕΡΤ-από τα πρωτότυπα αρνητικά του αρχείου Σαρρηκώστα.  Αφορούν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973.

Επίσης, η ΕΡΤ συντηρεί και ψηφιοποιεί οκτώ (8) φιλμ από το αρχείο του ΕΜΠ, ενώ θα διαθέσει και οπτικοακουστικό υλικό το οποίο θα προβάλλεται παράλληλα με τη μόνιμη έκθεση φωτογραφίας στο ιστορικό κτίριο της οδού Πατησίων.

Ανείπωτη Θλίψη στη Μυτιλήνη: Το Ιατρικό Μυστήριο Πίσω από τον Χαμό της 36χρονης Γιατρού

 Η υπόθεση έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη, καθώς η…

Τηλεοπτικό Διαζύγιο: Οριστικό Τέλος για το «Buongiorno» και τη Φαίη Σκορδά στο MEGA

Αν και το τηλεοπτικό μαγκαζίνο θα ρίξει αυλαία αυτή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ