Στην Μαδρίτη την Τετάρτη ο Γ. Γεραπετρίτης για τη Σύνοδο Ευρωμεσογειακής Ομάδας Med-9

21
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στη Μαδρίτη θα μεταβεί αύριο Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, προκειμένου να συμμετάσχει στην πρώτη σύνοδο υπουργών Εξωτερικών της Ευρωμεσογειακής Ομάδας Med-9, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών.

Στην ημερήσια διάταξη της Συνόδου είναι η κατάσταση στη Μέση Ανατολή και η συνεργασία με τις χώρες Νότιας Γειτονίας.

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ