Πέθανε η 16χρονη που ήταν σε κώμα μετά από χρήση ναρκωτικών

22
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κατέληξε η 16χρονη κοπέλα η οποία τις τελευταίες ημέρες νοσηλεύονταν στη ΜΕΘ του Ερυθρού Σταυρού έπειτα από χρήση ναρκωτικών ουσιών που της χορηγούσε κύκλωμα.

Η κοπέλα είχε εντοπιστεί χωρίς τις αισθήσεις της σε σπίτι στην περιοχή του Βύρωνα. Μετά τη διακομιδή τής 16χρονης στο νοσοκομείο η υπόθεση οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη και αφορά τη δράση σπείρας διακίνησης ναρκωτικών ουσιών μεταξύ των οποίων και το ιδιαίτερα επικίνδυνο λόγω τοξικότητας μείγμα “σίσα” που έχει πολύ χαμηλή τιμή. Για την υπόθεση έχουν οδηγηθεί στη φυλακή οι δύο από τους πέντε κατηγορούμενους. Οι υπόλοιποι τρεις είχαν αφεθεί ελεύθεροι.

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ