Συμμετοχή του Υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη στο Συμβούλιο Υπουργών Εργασίας της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες

27
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Συμβούλιο Υπουργών Εργασίας της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες συμμετέχει σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, «η ατζέντα είναι πλούσια και ο λόγος της Ελλάδας πλέον γίνεται σεβαστός. Η συνολική πρόοδος της χώρας μας τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει απίστευτη επίδραση εδώ. Προχωρούμε με υπευθυνότητα, υπερασπιζόμενοι τις εθνικές θέσεις και την κοινωνική συνοχή».

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ