Το τελευταίο μήνυμα που έστειλε ο Ταγίπ Ερντογάν πριν την αναχώρησή του από την Τουρκία για τη χώρα μας, ήταν ότι έρχεται στην Ελλάδα, προκειμένου να ενισχύσει τη συνεργασία.
Όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της Τουρκίας, στη συνέχεια θα μεταβεί στην Ουγγαρία, το οποίο ερμηνεύεται και ως μήνυμα επιδίωξης καλών σχέσεων με την Ευρώπη.
Στον Τουρκικό Τύπο η πιο σημαντική αναφορά είναι ίσως ο τίτλος του CNN TURK που κάνει λόγο για ιστορική επίσκεψη στην Ελλάδα του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Η Γενί Σαφάκ, φιλοκυβερνητική εφημερίδα μεσαίας κυκλοφορίας, υποστηρίζει ότι και η Τουρκία χρειάζεται φίλους , αλλά αυτό εξαρτάται και από τη στάση της Ελλάδας. Την ίδια ώρα, η αντιπολιτευόμενη εφημερίδα Σουτζού επικρίνει τον πρόεδρο της Τουρκίας με τίτλο «Από το θα έρθουμε ξαφνικά μια νύχτα, πήγε στο θα επιστρέψουμε μια νύχτα ξαφνικά.»
