Στον ακρωτηριασμό του αριστερού ποδιού του 31χρονου αστυνομικού που τραυματίστηκε σοβαρά από φωτοβολίδα κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στου Ρέντη, προχώρησαν οι γιατροί. Υπενθυμίζεται ότι ο άτυχος άνδρας τραυματίστηκε στα επεισόδια το βράδυ της Πέμπτης έξω από το γήπεδο του Ρέντη με ναυτική φωτοβολίδα.
Ο αστυνομικός βρίσκεται για πέμπτη ημέρα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Κρατικού της Νίκαιας και υποστηρίζεται μηχανικά και αιμοδυναμικά με σταθερές δόσεις κατασταλτικών φαρμάκων. Τις προηγούμενες ημέρες είχε προηγηθεί και μια αιμοδοσία που είχαν συμπληρώσει το απαραίτητο αίμα που χρειαζόταν.Οι γιατροί διαχειρίζονται με ιδιαίτερη προσοχή τη θεραπεία του, διότι πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων. Η κατάστασή του είναι πάντως σταθερά κρίσιμη και η αιμορραγία έχει σταματήσει.
