Με εντατικούς ρυθμούς και προς όλες τις κατευθύνσεις συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό και άλλων ατόμων που συμμετείχαν ή -όπως υποστηρίζεται- υποκίνησαν τα επεισόδια στου Ρέντη, με αποτέλεσμα τον σοβαρότατο τραυματισμό του 31χρονου αστυνομικού των ΜΑΤ.
Στα δικαστήρια του Πειραιά έφθασε, λίγο πριν τις 11:00 το πρωί, ο 18χρονος που ομολόγησε ότι εκτόξευσε την φωτοβολία κατά του αστυνομικού.
Ο 18χρονος πέρασε την πόρτα του ανακριτή μαζί με τον δικηγόρο του, Απόστολο Λύτρα και σύμφωνα με πληροφορίες παραδέχτηκε ότι πράγματι συμμετείχε στα επεισόδια. Η ομολογία του επιβεβαιώθηκε και από τα εγκληματολογικά εργαστήρια καθώς βρέθηκε στα δάχτυλά του πυρίτιδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες αναφέρουν ότι είπε στον ανακριτή πως δεν είχε πρόθεση να προκαλέσει βλάβη σε κανέναν. Σκοπός του ήταν να ρίξει τη φωτοβολίδα προς τα επάνω. Δεν ήξερε να τη χρησιμοποιεί, γι αυτό και το αποτέλεσμα ήταν να φύγει προς τα κάτω και να χτυπήσει σε απόσταση περίπου δύο – τριών μέτρων από το σημείο όπου βρισκόταν- και να τραυματίσει στη συνέχεια τον αστυνομικό.
Ο 18χρονος φέρεται να υποστήριξε ότι η φωτοβολίδα που έριξε είχε πορτοκαλί χρώμα και εκ των πραγμάτων μπορεί να προκύψει αν ήταν αυτή που χτύπησε τον αστυνομικό ή όχι, καθώς έπεσαν και άλλες φωτοβολίδες από το συγκεκριμένο σημείο.
Δηλώνει συντετριμμένος και ζητά συγνώμη από την οικογένειά του.
