Ιερώνυμος για ομόφυλα ζευγάρια

15
Δεκέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην οπαδική βία, στο έργο της Εκκλησίας, στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών αλλά και την υπόθεση της «Κιβωτού του Κόσμου» αναφέρθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.

Όσον αφορά  το ζήτημα του προς ψήφιση νομοσχεδίου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών αλλά και την τεκνοθεσία ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δήλωσε: «Είναι ένα θέμα τεράστιο. Η Εκκλησία δεν έχει πάρει επίσημη θέση, αλλά η Σύνοδος συνέρχεται αύριο. Είμαι αποφασισμένος να το θέσω το θέμα και να το κουβεντιάσουμε» ανέφερε ο Αρχιεπίσκοπος ενώ σε ερώτηση για το αν έχει προσωπική άποψη απάντησε: «Έχω, αλλά δεν θα ήθελα να σας την πω, θα τη μάθετε από τη Σύνοδο[…]

«Η Σύνοδος δεν θα πάρει απόφαση, θα το μελετήσουμε το θέμα, θα ανταλλάξουμε απόψεις, θα δούμε τι θα αποφασίσει. Μόλις η κυβέρνηση προχωρήσει θα συγκληθεί όλη η ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας και η Εκκλησία όλη θα αποφασίσει τι θα γίνει. Η Εκκλησία πάντοτε πιστεύει, γιατί αυτό της είπε ο Χριστός, την ελευθερία του ανθρώπου. Δεν μπορούμε να καταναγκάσουμε έναν άνθρωπο ότι θα ζήσεις έτσι[…] Δεν θα επιτρέψουμε όμως την αλλαγή της σύνθεσης της κοινωνίας[…] Είναι ελεύθερος, ξεκαθάρισα τη θέση μου προς αυτό, αλλά πώς θα κάνει παιδί που θα κάνει την κοινωνία μου αύριο εκεί είναι η διαφωνία[…]Έχετε ανθρώπινα δικαιώματα εσείς; Το παιδάκι αυτό θα έχει ή όχι; Εσείς έχετε μια μαμά, αυτό το παιδάκι τι θα έχει; Δεν θα έχει μια μαμά κι έναν μπαμπά, θα έχει δυο μπαμπάδες, δυο μαμάδες. Την ελευθερία τη σεβόμαστε για κάθε άνθρωπο, το να μου αλλάξει τον τρόπο ζωής δεν το επιτρέπω».

Σχετικά με την οπαδική βία ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε:

«Πρέπει να πάμε πάνω στο πρόβλημα και να το λύσουμε. Θα ακολουθήσουν και χειρότερα πράγματα. Θα πρέπει να κοιτάξουμε την Παιδεία μας. Πηγαίνετε σήμερα σε ένα σχολείο και ρωτήστε τα παιδιά ποιος ήταν ο Κολοκοτρώνης… Απογύμνωσαν τα σχολεία», ανέφερε ο Αρχιεπίσκοπος επισημαίνοντας ότι: «Δεν πετύχαμε να φέρουμε τους νέους στην Εκκλησία».

Μιλώντας για το έργο της Εκκλησίας είπε: «Δεν κατάλαβα πότε πέρασαν 15 χρόνια. Έχουν γίνει τόσα πολλά», προσθέτοντας: «Είναι πράγματα που πήγαν καλά, είναι άλλα που είναι στάσιμα και άλλα που δεν τα έχουμε καταφέρει ακόμη».

Ο Αρχιεπίσκοπος μίλησε και για την υπόθεση της Κιβωτού του Κόσμου. Όπως δήλωσε, είχε πει στον πατέρα Αντώνιο ότι «δεν είναι σωστή η πορεία του»  πριν γίνουν οι καταγγελίες σε βάρος του. Ωστόσο, ανέφερε ότι αναμένει τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης. «Είναι παιδί μου, δεν μπορώ να τον καταδικάσω», πρόσθεσε.

Για το θέμα των ηλικιωμένων ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος τόνισε: «Οφείλουμε να φροντίζουμε τους ηλικιωμένους, το θέμα αυτό είναι μεγάλο θέμα σήμερα. Οι ηλικιωμένοι είναι οι γονείς μας. Τους αγαπάμε και όταν εργαζόμαστε πρέπει κάποιος να τους φροντίσει». «Δεν έχει ρόλο η Εκκλησία να απολογείται στον καθένα», σημείωσε.

Σχετικά  με τη στήριξη στους νέους της κοινωνίας μας τόνισε ότι θα προτείνει στη Σύνοδο τη συνεργασία Εκκλησίας και κράτους, ώστε να δοθούν εκτάσεις της Εκκλησίας προκειμένου να δημιουργηθούν υποδομές και να στεγαστούν νέοι φοιτητές με βάση κριτήρια οικογενειακής κατάστασης.

Τηλεοπτικό Διαζύγιο: Οριστικό Τέλος για το «Buongiorno» και τη Φαίη Σκορδά στο MEGA

Αν και το τηλεοπτικό μαγκαζίνο θα ρίξει αυλαία αυτή…

Η «πρόσκληση» στο Ναύπλιο που οδήγησε σε σύλληψη και κατεπείγουσα απέλαση

Η υπόθεση έφερε στο προσκήνιο τον τρόπο με τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ