Ευχές για το 2024: Ο καφές του πρωθυπουργού με τον πρόεδρο της Βουλής

1
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην πλατεία Κολωνακίου, για τον καθιερωμένο καφέ κάθε 1η του έτους, βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με τον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα. Στη συνέχεια πήγαν πεζή προς το προεδρικό Μέγαρο για την υποβολή ευχών στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Κωνσταντίνος Τασούλας, συνομίλησαν με πολίτες, ευχήθηκαν για το νέο έτος ενώ δεν παρέλειψαν να ανταλλάξουν ευχές με τους γυναίκες και τους άνδρες των σωμάτων ασφαλείας που εκείνη την ώρα βρίσκονταν στη βάρδιά τους.

Μέτσοβο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου, δείτε το σοκαριστικό βίντεο

Ελικόπτερο τύπου BELL μισθωμένο από το Πυροσβεστικό Σώμα, κατέπεσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ