Στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, εγκρίνεται έργο για την ανακαίνιση της εισόδου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Σκοπός είναι η διευκόλυνση της πρόσβασης για άτομα με αναπηρία και άλλες ευάλωτες ομάδες, καθώς και η βελτίωση της συνολικής εικόνας του εμβληματικού αυτού χώρου, σύμφωνα με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση.
Η συγκεκριμένη δράση έχει συνολικό προϋπολογισμό 1.626.057 ευρώ, εκ των οποίων 1.311.337 ευρώ προέρχονται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Οι εργασίες περιλαμβάνουν καθαιρέσεις και αποξηλώσεις υφιστάμενων δομικών στοιχείων, στατική ενίσχυση, κατασκευή ραμπών, τροποποίηση ανελκυστήρων και διαμόρφωση εξόδων διαφυγής. Αυτές οι παρεμβάσεις στοχεύουν στην επίλυση του προβλήματος χώρου στην είσοδο του Μουσείου και στη βελτίωση της προσβασιμότητας για όλους τους επισκέπτες.
Επιπλέον, θα εγκατασταθούν νέοι ανακλαστικοί ενεργειακοί υαλοπίνακες για την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης της νέας όψης. Θα δημιουργηθούν επίσης αναβατόρια για την ασφαλή μεταφορά αρχαιοτήτων και νέοι ανελκυστήρες για τους επισκέπτες στους ανώτερους ορόφους. Τέλος, το δάπεδο της εισόδου θα αντικατασταθεί με νέο μωσαϊκό που θα συνδέει τους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους.
Φορέας ευθύνης και χρηματοδότησης είναι το υπουργείο Πολιτισμού, ενώ η υλοποίηση του έργου θα αναληφθεί από την Ανάπλαση Δημόσιων Χώρων Α.Ε.
