O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο Βελιγράδι, όπου παρακάθησε, μαζί με τον Πρωθυπουργό της Πολωνίας Donald Tusk, σε δείπνο που παρέθεσε προς τιμήν τους ο Πρόεδρος της Σερβίας Aleksandar Vučić.
Κατά τη διάρκεια του δείπνου ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Σερβίας επιβεβαίωσαν τις άριστες σχέσεις Ελλάδας-Σερβίας και συζήτησαν για τις προτεραιότητες σε όλο το φάσμα των διμερών σχέσεων.
Ο πρωθυπουργός ακολουθώντας την πάγια πολιτική της Ελλάδας υποστηρίζει την ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ και την σταθεροποίηση της περιοχής των δυτικών Βαλκανίων μέσω της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
