Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, χαρακτήρισε τη Νέα Δημοκρατία ως την κυρίαρχη πολιτική δύναμη σε συνέντευξή του. Αναφέρθηκε στην επαναφορά του ΠΑΣΟΚ στην Αξιωματική Αντιπολίτευση, επισημαίνοντας πως αυτό είναι θετικό για τη χώρα, καθώς η Ελλάδα επιστρέφει σε μια κανονικότητα παρόμοια με αυτήν που γνώριζε πριν από την κρίση.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης εξέφρασε την εκτίμησή του για τον πρώην υπουργό Πατέλη, αποκαλώντας τον «εξαιρετικό συνεργάτη». Ανέφερε ότι η συνεργασία τους οδήγησε σε σημαντικές μεταρρυθμίσεις, όπως η δυνατότητα εργασίας για συνταξιούχους χωρίς περικοπή της σύνταξής τους. Υπογραμμίζοντας τον τερματισμό ενός κύκλου, αναφέρει ότι δεν υπάρχει ζήτημα εσωτερικών διαφορών ή τσακωμών.
Ο υπουργός δήλωσε ότι η επάνοδος του ΠΑΣΟΚ ως βασικού αντιπάλου της ΝΔ είναι ευεργετική για τη χώρα. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι η επιστροφή ενός φυσιολογικού σοσιαλδημοκρατικού κόμματος θα συνδράμει στην πολιτική σταθερότητα και δεν θα προκαλέσει ζημιά.
Όταν ρωτήθηκε για τις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι το ΠΑΣΟΚ προσελκύει κεντρώους ψηφοφόρους, ο Γεωργιάδης απάντησε ότι η κατάσταση αυτή θα αξιολογηθεί στις εκλογές του 2027. Διατύπωσε τη θέση του ότι η ΝΔ παραμένει κυρίαρχη και ότι η κυβέρνηση πρέπει να συνεχίσει το έργο της για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων.
Αναφορικά με το νοσοκομείο 424, ο Άδωνις Γεωργιάδης ξεκαθάρισε ότι η ευθύνη ανήκει στον υπουργό Άμυνας, Νίκο Δένδια, και ότι τα στρατιωτικά νοσοκομεία ελέγχονται αποκλειστικά από το υπουργείο Άμυνας.
Αναφορικά με την ανάληψη της θέσης του προϊσταμένου του οικονομικού γραφείου του Πρωθυπουργού από τον κ. Αργυρού, ο Γεωργιάδης δήλωσε ότι πρόκειται για «εξαιρετική επιλογή», εκφράζοντας την εμπιστοσύνη του στην ικανότητά του. Αυτές οι δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη, από την εκτίμηση προς τους συνεργάτες του έως τις παρατηρήσεις για την πολιτική κατάσταση, αποδεικνύουν τη στρατηγική του ΝΔ για την επόμενη πολιτική περίοδο στην Ελλάδα.
