Ο Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Γιώργος Γεραπετρίτης, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στο ρόλο της Ελλάδας ως μέλους του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και στο Κυπριακό ζήτημα.
FM George Gerapetritis had a phone conversation with #UN Secretary-General @antonioguterres
The discussion focused on the recent developments in the #MiddleEast, Greece’s role in the #UNSC and the Cyprus Issue. pic.twitter.com/PxOlpVzxJQ
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) January 29, 2025
Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης βρίσκεται στο Βίλνιους της Λιθουανίας, όπου πραγματοποίησε συνάντηση με τον Λιθουανό ομόλογό του, Kestutis Budrys. Οι δύο αξιωματούχοι συζήτησαν θέματα διμερούς συνεργασίας, περιφερειακής ασφάλειας και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Ευρώπη στη σημερινή γεωπολιτική συγκυρία.
🇬🇷🇱🇹 | 📍 Vilnius
FM George Gerapetritis’ meeting with #Lithuania FM Kęstutis Budrys @BudrysKestutis🇬🇷🇱🇹 | 📍Βίλνιους
Συνάντηση ΥΠΕΞ Γιώργου Γεραπετρίτη με ΥΠΕΞ Λιθουανίας Kęstutis Budrys @LithuaniaMFA pic.twitter.com/8EG0HfXLGW— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) January 29, 2025
