Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία την Τρίτη με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, οι δύο ηγέτες αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις, ενόψει της έκτακτης Συνόδου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες την Πέμπτη, 6 Μαρτίου.
Ο κ. Μητσοτάκης ενημέρωσε τον κ. Ζελένσκι για τη στάση που θα τηρήσει η Ελλάδα στη Σύνοδο και επανέλαβε τη δέσμευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μια δίκαιη και διαρκή ειρήνη στην Ουκρανία.
Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη ενίσχυσης των αμυντικών δυνατοτήτων τόσο της ΕΕ όσο και της Ουκρανίας, με την παράλληλη υποστήριξη των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Έλληνας Πρωθυπουργός διαβεβαίωσε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία.
