Κυβερνητικές πηγές για Β. Μακεδονία: Η Ελλάδα ανέλαβε το σύνολο των εγκαυματιών που ζητήθηκαν

Οι 18 τραυματίες θα νοσηλευτούν στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης και σε στρατιωτικά νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
16
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μετά το τραγικό δυστύχημα στη Βόρεια Μακεδονία και την τηλεφωνική επικοινωνία του Έλληνα Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη με τον Υπουργό Εξωτερικών της γειτονικής χώρας σήμερα το πρωί, με συντονισμένες ενέργειες των Υπουργείων Εξωτερικών, Υγείας, Πολιτικής Προστασίας και του ΕΚΑΒ, η Ελλάδα ανέλαβε το σύνολο των εγκαυματιών που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό πολιτικής προστασίας“, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές. “Οι 18 τραυματίες θα νοσηλευτούν στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης και σε στρατιωτικά νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη“, αναφέρουν οι ίδιες πηγές και προσθέτουν: “Ήδη στο νοσοκομείο Παπανικολάου νοσηλεύονται τρεις σοβαρά τραυματίες 25, 25 και 19 ετών με εκτεταμένα εγκαύματα, εκ των οποίων ο ένας ήδη υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση“.

Δίκη για τα Τέμπη: Συνέχεια την Τετάρτη (24/6) με Νέα Αιτήματα στο Δικαστήριο

 Η συνεδρίαση αυτή αποτελεί έναν ακόμα κρίσιμο σταθμό στην…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ