Λίγα λεπτά μετά τις 10 το πρωί, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Πρόκειται για τη δεύτερη επίσκεψή του σε υπουργείο μετά τον πρόσφατο ανασχηματισμό – είχε προηγηθεί τη Δευτέρα το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Με τις επισκέψεις αυτές, ο πρωθυπουργός επιχειρεί να δώσει το στίγμα της επιτάχυνσης των κυβερνητικών πρωτοβουλιών, επικεντρώνοντας σε καίρια υπουργεία.
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Μητσοτάκης συναντάται με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα, τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κώστα Κυρανάκη και τον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο.
Κατά την ομιλία του στο Υπουργικό Συμβούλιο το Σάββατο, ο πρωθυπουργός είχε αναφερθεί στην πολιτική κατεύθυνση της νέας ηγεσίας του υπουργείου, τονίζοντας την ανάγκη για ριζική αλλαγή. «Όπως μετατρέψαμε την τραγική εμπειρία στο Μάτι σε ένα σύγχρονο σύστημα πολιτικής προστασίας που σώζει ζωές, έτσι και η Ελλάδα των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων και του Μετρό Θεσσαλονίκης πρέπει να υπερισχύσει της Ελλάδας του παλιού ΟΣΕ», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, απευθυνόμενος στους νέους υπουργούς Χρίστο Δήμα και Κώστα Κυρανάκη, τους προέτρεψε να ξεπεράσουν κάθε αντίσταση από το παρελθόν, διαβεβαιώνοντάς τους ότι θα έχουν την πολιτική του στήριξη σε αυτή την προσπάθεια.
