N. Ταχιάος: Ο ανάδοχος στη Γραμμή 4 έκανε λάθος με την αλλαγή του τρόπου κατασκευής της σήραγγας

Η Ελληνικό Μετρό του υπέδειξε ότι πρέπει να επανέλθει στην αρχική μελέτη και του επεσήμανε τα ζητήματα ασφαλείας που μπορεί να προκύψουν εάν συνεχίσει με αυτόν τον τρόπο
19
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Εξηγήσεις για τα 160 μ. μιας νέας σήραγγας στο εργοτάξιο της Γραμμής 4 του Μετρό στην Κατεχάκη, που κατασκευάστηκαν με άλλη μέθοδο, δίχως να το γνωρίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο αρμόδιος φορέας, έδωσε o υφυπουργός Νίκος Ταχιάος. «Ο ανάδοχος έκανε λάθος για την αλλαγή του τρόπου κατασκευής της σήραγγας» δήλωσε ο υφυπουργός χαρακτηρίζοντας ταυτόχρονα τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για «λάθος σήραγγα» ως «μια πολύ επιτυχημένη τρολιά» τα δημοσιεύματα για λάθος σήραγγα. Μιλώντας για τις δηλώσεις που έκανε στη Βουλή μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ,  Χρήστου Κατσώτη απάντησε ότι «δεν υπάρχει λάθος σήραγγα. Είναι μια σήραγγα που θα κατασκευαζόταν ούτως ή άλλως» γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμος χώρος να γίνει αμαξοστάσιο. Θέλοντας να καθησυχάσει τον κόσμο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι δεν πρόκειται για λάθος σήραγγα, αλλά πρόκειται για μια τεράστια σήραγγα διαμέτρου 18 μ. η οποία δεν κατασκευάζεται με μετροπόντικα αλλά με συμβατικές μεθόδους. Ο ανάδοχος δεν ακολούθησε την προβλεπόμενη μελέτη αλλά προχώρησε και έσκαψε σε βάθος 149 μ. «Η Ελληνικό Μετρό του υπέδειξε ότι πρέπει να επανέλθει στην αρχική μελέτη και του επεσήμανε τα ζητήματα ασφαλείας που μπορεί να προκύψουν εάν συνεχίσει με αυτόν τον τρόπο», σημείωσε ο κ. Ταχιάος.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ