Ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ για τις προγραμματισμένες αυξήσεις στις αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Τόνισε τη σημασία της στήριξης του προσωπικού και ανέφερε ότι «όλοι οι ένστολοι θα λάβουν 100 ευρώ, καθώς η ενίσχυσή τους αποτελεί προτεραιότητα». Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση θα εξετάσει τον διαθέσιμο δημοσιονομικό χώρο ώστε να διασφαλιστούν περαιτέρω αυξήσεις. Επιπλέον, έκανε λόγο για μεταρρυθμίσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις, εναρμονισμένες με τις ευρωπαϊκές πρακτικές.
Όσον αφορά την πιθανή επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι, μέσω των αυξήσεων που έχουν ήδη δοθεί, έχει ουσιαστικά επιστραφεί περίπου 1,5 μισθός στους δημόσιους υπαλλήλους. Ωστόσο, επεσήμανε ότι το δημοσιονομικό κόστος μιας πλήρους επαναφοράς θα ήταν εξαιρετικά υψηλό.
