Συνάντηση Γεραπετρίτη – Φιντάν στις Βρυξέλλες – Μετά το Πάσχα το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας

Ελληνική επιχειρηματική αποστολή στην Κωνσταντινούπολη στις 8-9 Μαΐου 2025
3
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με τον Τούρκο ομόλογο του Χακάν Φιντάν συναντήθηκε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης στις Βρυξέλλες, στο περιθώριο της Συνόδου των Υπουργών Εξωτερικών του NATO.

Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές οι δύο Υπουργοί συζήτησαν για την πορεία των διατλαντικών σχέσεων, καθώς και για τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις.

Κατά τις ίδιες πηγές, αντικείμενο της συνάντησης ήταν, επίσης, ο καθορισμός των επόμενων βημάτων του ελληνοτουρκικού διαλόγου. Συγκεκριμένα, συζήτησαν για το επόμενο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μετά το Πάσχα, σε χρόνο που θα καθορισθεί, βάσει προγραμμάτων των 2 ηγετών. Στο πλαίσιο της συνάντησης συζητήθηκε και η διοργάνωση ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στην Κωνσταντινούπολη στις 8-9 Μαΐου 2025.

Καθορίστηκε, τέλος, η επόμενη συνάντηση των δύο Υπουργών, η οποία θα λάβει χώρα κατά την άτυπη Σύνοδο Υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, στις 14-15 Μαΐου.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ