Η Ελλάδα σημειώνει σημαντική πρόοδο στην απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων, κατακτώντας για πρώτη φορά τη δεύτερη θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσον αφορά την απορρόφηση των πόρων του ΕΣΠΑ 2021-2027, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκο Πιερρακάκη.
«Να πω ότι εφαρμόστηκαν οι μεταρρυθμίσεις για τη διαχείριση και παρακολούθηση των έργων δημοσίων επενδύσεων με σκοπό την ταχεία και αποτελεσματική αξιοποίηση των εθνικών και ενωσιακών πόρων και έχουμε μπει τώρα στη φάση του σχεδιασμού της νέας προγραμματικής περιόδου του ΕΣΠΑ.
«Σε ό, τι αφορά το ΕΣΠΑ η Ελλάδα είναι για πρώτη φορά στη δεύτερη θέση μεταξύ των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς την απορρόφηση του 21:27. σε ό,τι αφορά το Ταμείο Ανάκαμψης εντός του Απριλίου αναμένεται η εκταμίευση της πέμπτης δόσης ύψους 3,1 δισεκατομμυρίων, με την οποία εκταμίευση θα φτάσουν στο 59% του συνολικού προϋπολογισμού.
«Και τέλος, σε ότι αφορά τα ΣΔΙΤ. Πρόσφατα υπεγράφη η σύμβαση για το έργο κατασκευής φοιτητικών εστιών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Θυμάμαι το συζητάγαμε και με τον προηγούμενη ιδιότητά μου αυτό εκτενώς. Τώρα χαιρόμαστε πάρα πολύ που βλέπουμε ότι αυτό προχωράει», ανέφερε χαρακτηριστικά, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης.
Η Ελλάδα συνεχίζει να αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό τα χρηματοδοτικά και επενδυτικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή της, με αποτέλεσμα η οικονομία να καταγράψει ρυθμούς ανάπτυξης υψηλότερους από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
