Ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Γιώργος Γεραπετρίτης, είχε πρόσφατα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Βούλγαρο ομόλογό του Georg Georgiev, με στόχο την ενίσχυση των διμερών σχέσεων και τη συνεργασία ευρωπαϊκών και περιφερειακών ζητημάτων.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στη στρατηγική συνεργασία των δύο χωρών, ιδιαίτερα στους τομείς της ενέργειας, των μεταφορών και της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
Ο κ. Γεραπετρίτης συνεχάρη τη Βουλγαρία την επικείμενη ένταξή της στη ζώνη Schengen, με την κατάργηση των συνοριακών ελέγχων στις εναέριες και θαλάσσιες μεταφορές. Επιπλέον εξέφρασε την υποστήριξη της Ελλάδας στην ένταξη της Βουλγαρίας στην Ευρωζώνης και τον ΟΟΣΑ.
Οι δύο υπουργοί αναφέρθηκαν στη σημασία της ενεργειακής συνεργασίας, υπενθυμίζοντας την παροχή φυσικού αερίου από την Ελλάδα στη Βουλγαρία το 2022. Επίσης, αναφέρθηκαν στον διασυνδετήριο αγωγό IGB και την πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU) της Αλεξανδρούπολης.
Η τηλεφωνική επικοινωνία επιβεβαίωσε τη στρατηγική σημασία του ελληνοβουλγαρικών σχέσεων και την πρόθεση των δύο χωρών να συνεχίσουν τη στενή τους συνεργασία σε κρίσιμους τομείς για την περιοχή.
