Συνάντηση Κ. Πιερρακάκη με τον επικεφαλής του Γραφείου Τεχνολογίας του Λευκού Οίκου

Θα συνεχίσουμε την πολύ καλή συνεργασία μας με στόχο την εμβάθυνση της διμερούς σχέσης της Ελλάδας με τις ΗΠΑ
24
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η προσέλκυση αμερικανικών επενδύσεων μαζί με τη πρόοδο που έχει σημειώσει η ελληνική οικονομία βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε ο υπουργός Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης με τον επικεφαλής του Γραφείου Επιστήμης και Τεχνολογογίας του Λευκού Οίκου Μάικλ Κράτσιο. Ο Έλληνας υπουργός βρίσκεται στην Ουάσιγκτον για να συμμετέχει στις εργασίες της Εαρινής Συνόδου του ΔΝΤ. «Το 2020, στο πλαίσιο των προηγούμενων χαρτοφυλακίων μας, είχαμε μια εξαιρετική επικοινωνία πάνω σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού. Θα συνεχίσουμε την πολύ καλή συνεργασία μας με στόχο την εμβάθυνση της διμερούς σχέσης της Ελλάδας με τις ΗΠΑ», σημείωσε ο κ. Πιερρακάκης σε ανάρτηση του μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης.

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ