O Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, αναφέρθηκε στην αποτελεσματικότητα της νέας υπηρεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, που συχνά αναφέρεται ως το «ελληνικό FBI». Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, για πρώτη φορά στην ιστορία του οργανωμένου εγκλήματος στην Ελλάδα, υπάρχει πλήρης εξιχνίαση δολοφονιών, συμπεριλαμβανομένων τόσο των εκτελεστών όσο και των ηθικών αυτουργών. Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε πως αυτή η νέα υπηρεσία, η οποία λειτουργεί μόλις πέντε μήνες, έχει ήδη εξαρθρώσει 48 εγκληματικές οργανώσεις, έχει κατηγορήσει 1.176 δράστες και έχει συλλάβει και παραπέμψει στη Δικαιοσύνη 702 άτομα. Αναφέρθηκε επίσης στην σύλληψη 60 ατόμων για απάτες σε βάρος πολιτών και κλοπή καυσίμων. Επιπλέον, ο υπουργός μίλησε για τις αλλαγές στη δομή της ΕΛ.ΑΣ., επισημαίνοντας τη δημιουργία νέων διευθύνσεων όπως η Διεύθυνση Κοινωνικής Αστυνόμευσης, η οποία ασχολείται με θέματα ενδοοικογενειακής βίας, ανηλίκων, προστασίας ζώων και ρατσιστικής βίας. Υπογράμμισε την προσπάθεια για μια σύγχρονη και τεχνολογικά αναβαθμισμένη αστυνομία. Τέλος, αναφέρθηκε στα τροχαία ατυχήματα, τονίζοντας ότι δεν είναι αποκλειστικά θέμα αστυνόμευσης, αλλά επηρεάζονται σημαντικά από την οδηγική κουλτούρα και νοοτροπία των πολιτών. Σημείωσε πως η οδήγηση υπό την επήρεια κινητού τηλεφώνου ή η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη είναι ζητήματα ατομικής ευθύνης. Επίσης, ανέφερε ότι φέτος έχουν γίνει πολλές αυτόφωρες συλλήψεις για οδήγηση χωρίς δίπλωμα, ακόμη και επαγγελματιών οδηγών.
