Θερμή ήταν η υποδοχή του προέδρου της Αιγύπτου, Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι, από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη όταν ο πρώτος μετέβη στο Μέγαρο Μαξίμου μετά την ολιγόλεπτη συνάντησή του, νωρίτερα, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα.
Οι δύο ηγέτες αναμένεται να εκπέμψουν μήνυμα αναβάθμισης των ήδη εξαιρετικά στενών σχέσεων σε Στρατηγική Εταιρική Σχέση και ενίσχυσης της συνεργασίας και του συντονισμού στο πολιτικό επίπεδο (μηχανισμός τακτικών πολιτικών διαβουλεύσεων), στις εμπορικές και επενδυτικές σχέσεις, τις μεταφορές και τις υποδομές, σε έργα συνδεσιμότητας, στην ενεργειακή ασφάλεια (ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας – Αιγύπτου GREGY interconnector) και την κλιματική αλλαγή, την άμυνα και την ασφάλεια, στο Μεταναστευτικό, στην παιδεία και στον πολιτισμό, η οποία αναμένεται να περιγραφεί στην Κοινή Δήλωση που αναμένεται να υπογράψουν οι δύο ηγέτες.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσουν οι εργασίες του Ανώτατου Συμβουλίου και, τέλος, οι δύο ηγέτες θα παραχωρήσουν δηλώσεις στα Μ.Μ.Ε.
Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης του Προέδρου της Αιγύπτου με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, και συγκεκριμένα στην αντιφώνησή του μετά την υποδοχή από τον Κωνσταντίνο Τασούλα, ο κ. Αλ Σίσι αναφέρθηκε στα περιθώρια βελτίωσης των σχέσεων της Ελλάδας με την Αίγυπτο ενώ ειδική ήταν η αναφορά του στο μεταναστευτικό.
