Γ. Γεραπετρίτης: Στην Αττάλεια για την άτυπη σύνοδο ΥΠΕΞ του ΝΑΤΟ

Την Πέμπτη, 15 Μαΐου, ο υπουργός Εξωτερικών θα συμμετάσχει σε άτυπη συνεδρίαση των υπουργών Εξωτερικών της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, με κύριο αντικείμενο την προετοιμασία της επικείμενης Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη
14
Μάιος
2025
Γ. Γεραπετρίτης: «Υποστηρίζουμε μια δίκαιη και βιώσιμη λύση στον πόλεμο στην Ουκρανία» - Τι είπε για το Κυπριακό

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα συμμετάσχει στην άτυπη Σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, η οποία θα διεξαχθεί στις 14 και 15 Μαΐου, στην Αττάλεια. Σήμερα, Τετάρτη 14 Μαΐου, ο κ. Γεραπετρίτης θα παρακαθίσει σε άτυπο δείπνο των υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών. Την Πέμπτη, 15 Μαΐου, ο υπουργός Εξωτερικών θα συμμετάσχει σε άτυπη συνεδρίαση των υπουργών Εξωτερικών της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, με κύριο αντικείμενο την προετοιμασία της επικείμενης Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη (24-25 Ιουνίου 2025), με έμφαση στις αμυντικές δαπάνες, την ενίσχυση της συνδρομής προς την Ουκρανία, καθώς και τη συνεργασία της Συμμαχίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους εταίρους του Ινδο-Ειρηνικού.

«Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε το Υπερταμείο του αλλιώς»

Ο κ. Πιερρακάκης ανακοίνωσε σήμερα, με πανηγυρικούς τόνους, ότι…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ