Η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη θα μεταβεί στο Βατικανό την Κυριακή 18 Μαΐου ως επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας, για την τελετή ενθρόνισης του νέου Πάπα Λέοντα ΙΔ.
Η τελετή θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή το πρωί και μετά την ολοκλήρωσή της η υπουργός θα έχει ολιγόλεπτη συνάντηση με τον Πάπα για να τον συγχαρεί εκ μέρους της Κυβέρνησης.
Στην ελληνική αποστολή μετέχει και ο Υφυπουργός Εξωτερικών, Γιάννης Λοβέρδος.
