Ν. Κεραμέως: Αλλαγή σελίδας στα ΚΕΠΑ από το υπουργείο Εργασίας – Στόχος η συνεχής βελτίωση της καθημερινότητας

Tο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προχωρά με σταθερό και μεθοδικό τρόπο στην αναβάθμιση των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας
6
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σταθερά και μεθοδικά, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προχωρά στην αναβάθμιση των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ).

Σήμερα η Νίκη Κεραμέως συνόδευσε τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) στο Γαλάτσι, το οποίο τέθηκε πρόσφατα σε λειτουργία.

Η μεγάλη τομή στη μεταμόρφωση των ΚΕΠΑ, όπως αναφέρουν από το υπουργείο Εργασίας είναι η ταχύτητα. Μέσα σε έναν χρόνο, τα εκκρεμή αιτήματα για ραντεβού μειώθηκαν από τις 30.000 σε λιγότερα από 10.000, μείωση κατά 66%, ενώ οι υγειονομικές Επιτροπές στελεχώνονται με νέο ιατρικό δυναμικό: οι γιατροί των ΚΕΠΑ υπερδιπλασιάστηκαν και από 512 είναι πλέον 1.252.

ΚΕΠΑ: Ψηφιοποίηση και ανθρώπινο πρόσωπο -Η ανάρτηση της Νίκης Κεραμέως
Την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της ίδιας στο νέο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας στο Γαλάτσι αποτύπωσε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως με μια ανάρτηση στο Instagram.

«Υποδεχθήκαμε σήμερα τον Πρωθυπουργό @kyriakos_ στο νέο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας που ιδρύσαμε στο Γαλάτσι. Πάνω από 3000 συμπολίτες μας τον μήνα μπορούν ήδη να εξυπηρετούνται στο νέο, σύγχρονο, πλήρως προσβάσιμο Κέντρο με εκτενές διαθέσιμο πάρκινγκ», έγραψε η υπουργός ποστάροντας αρκετά στιγμιότυπα από την σημερινή επίσκεψη.

Η Νίκη Κεραμέως έθεσε τις τρεις κατευθύνσεις που ακολουθεί το υπουργείο στο θέμα της αναπηρίας:

«Στόχος μας να βελτιώνουμε διαρκώς την καθημερινότητα των συμπολιτών μας με αναπηρία, και για αυτό πορευόμαστε σε τρεις κατευθύνσεις:

  • Βελτιώνουμε τις κτιριακές υποδομές: Νέο ΚΕΠΑ στο Γαλάτσι, τους επόμενους μήνες θα λειτουργήσει και νέο, σύγχρονο, πλήρως προσβάσιμο ΚΕΠΑ στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
  • Ενισχύουμε το ανθρώπινο δυναμικό: Έχουμε ήδη υπερ-διπλασιάσει τους ιατρούς που υπηρετούν στα ΚΕΠΑ, από 500 σε 1200 τους τελευταίους μήνες.
  • Απλοποιούμε και ψηφιοποιούμε διαδικασίες: πρόσφατο παράδειγμα η διεύρυνση της λίστας μη αναστρέψιμων παθήσεων που δεν θα απαιτούν πλέον επαναλαμβανόμενη πιστοποίηση».
  • Η στρατηγική της κυβέρνησης έχουν δώσει ήδη απτά αποτελέσματα, σύμφωνα με την υπουργό καθώς όπως λέει «Σε 1 χρόνο οι εκκρεμότητες για ραντεβού στα ΚΕΠΑ έχουν μειωθεί από 30.000 σε λιγότερες από 10.000».

Η κα. Κεραμέως ευχαρίστησε «την Διοίκηση και το προσωπικό του eΕΦΚΑ για την εξαιρετική και μεθοδική δουλειά και τον Δήμαρχο Γαλατσίου Γιώργο Μαρκόπουλο για την άψογη συνεργασία στη λειτουργία του νέου ΚΕΠΑ στο Γαλάτσι».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Niki K. Kerameus (@nkerameus)

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 37χρονη που συνόδευε μεθυσμένη την 8χρονη κόρη της

Στη σύλληψη μιας 37χρονης προχώρησαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, καθώς…

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ