Στην Άγκυρα για τη Θετική Ατζέντα ο Τάσος Χατζηβασιλείου – Η ατζέντα της συνάντησης με τον Μποζάι

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα
13
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια, κ. Τάσος Χατζηβασιλείου, και ο Υφυπουργός Εξωτερικών της Τουρκικής Δημοκρατίας, Πρέσβης Mehmet Kemal Bozay, πραγματοποίησαν την 8η συνάντηση για την προώθηση της «Θετικής Ατζέντας», στην Άγκυρα, στις 13 Ιουνίου 2025.

Οι δύο Υφυπουργοί συζήτησαν θέματα προώθησης της διμερούς οικονομικής συνεργασίας, τα οποία έχουν περιληφθεί στις θεματικές της «Θετικής Ατζέντας» και αφορούν τα πεδία της οικονομίας, του εμπορίου, του τουρισμού, των μεταφορών, της υγείας, της κοινωνικής ασφάλισης, καθώς και της έρευνας και τεχνολογίας, ενόψει της προετοιμασίας του 6ου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας, το οποίο προγραμματίζεται να διεξαχθεί στην Τουρκία.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα και οι δύο πλευρές επανέλαβαν την κοινή δέσμευσή τους να διερευνήσουν περαιτέρω τομείς διμερούς και διεθνούς εμπορικής και οικονομικής συνεργασίας.

Χειροπέδες σε 43χρονη στην Κερατέα: Ομολόγησε δύο εμπρησμούς μέσα σε 20 λεπτά

Στη σύλληψη μιας 43χρονης Ελληνίδας προχώρησαν το βράδυ της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ