Σε τελικό στάδιο βρίσκεται η μεγαλύτερη ανακαίνιση που έχει γίνει ποτέ στο νοσοκομείο της Καλύμνου, όπως τόνισε από το νησί ο Άδωνις Γεωργιάδης. Ο υπουργός Υγείας πραγματοποίησε αυτοψία στις εργασίες που εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς, ενώ σε ανάρτησή του υπογράμμισε ότι το έργο σχεδιάστηκε, εντάχθηκε και υλοποιείται πλήρως επί της παρούσας θητείας του στο Υπουργείο.
Πιο συγκεκριμένα, τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) μεταμορφώνονται: από έναν χώρο 75 τετραγωνικών μέτρων μετατρέπονται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα 400 τ.μ., αναβαθμίζοντας ριζικά την ποιότητα εξυπηρέτησης και ασφάλειας για ασθενείς και προσωπικό.
Νέος εξοπλισμός αιμοκάθαρσης – Τέλος στις λίστες αναμονής
Πέρα από τις υποδομές, το νοσοκομείο ενισχύεται και τεχνολογικά, καθώς αποκτά 6 νέα μηχανήματα αιμοκάθαρσης, τα οποία αγοράστηκαν μέσω της ΕΚΑΠΥ. Πρόκειται για μια σημαντική ανακούφιση για τους νεφροπαθείς της περιοχής, καθώς στόχος είναι η ολοκληρωτική κάλυψη των αναγκών τους και η εξάλειψη των καθυστερήσεων.
Ο κ. Γεωργιάδης ανακοίνωσε επίσης συνεργασία με το νοσοκομείο Ρόδου, ώστε να αποσταλεί χειρουργική ομάδα στο νησί, με σκοπό να μειωθούν οι αναμονές για «ψυχρά χειρουργεία» – ένα χρόνιο πρόβλημα για τη νησιωτική Ελλάδα.
Γεωργιάδης: «Το ΕΣΥ αλλάζει – Και γίνεται καλύτερο»
Στη δημόσια τοποθέτησή του, ο υπουργός εμφανίστηκε αισιόδοξος και αποφασισμένος για τη συνολική αναβάθμιση του ΕΣΥ, δηλώνοντας:
«Αισθάνομαι υπερήφανος διότι επί θητείας μου σχεδιάστηκε, εντάχθηκε και ολοκληρώνεται η μεγαλύτερη ανακαίνιση στο Νοσοκομείο της Καλύμνου. Το ΕΣΥ αλλάζει και γίνεται καλύτερο!»
Αισθάνομαι υπερήφανος διότι επί θητείας μου σχεδιάστηκε, εντάχθηκε και ολοκληρώνεται η μεγαλύτερη ανακαίνιση στο Νοσοκομείο της Καλύμνου. Συγκεκριμένα τα παλιά ΤΕΠ τα παρέλαβα 75 τετραγωνικά μέτρα και ίδια εδώ και 50 χρόνια και τέλος Νοεμβρίου θα τα παραδώσω στον λαό της Καλύμνου… pic.twitter.com/Z8LOKngRo4
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) August 6, 2025
