Στην κυκλοφορία δόθηκε σήμερα η νέα παράκαμψη του Αγίου Νικολάου στον οδικό άξονα Βόνιτσα – Λευκάδα, συνδέοντας με ασφάλεια και ταχύτητα τη Λευκάδα με το Άκτιο. Το έργο, που ολοκληρώθηκε εντός χρονοδιαγράμματος, αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά τις μετακινήσεις, ειδικά την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου, όταν η τουριστική κίνηση κορυφώνεται.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόνισε τη σημασία του έργου, γράφοντας:
«Κι όμως, τον Αύγουστο υπάρχουν ειδήσεις και μάλιστα καλές. Σήμερα το μεσημέρι τα πρώτα αυτοκίνητα ταξίδεψαν στη νέα παράκαμψη του Αγίου Νικολάου. Γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Η Ελλάδα βαδίζει μπροστά. Συνεχίζουμε».
Η νέα οδική διαδρομή αναμένεται να μειώσει τον χρόνο μετακίνησης, να αποσυμφορήσει τον παλιό δρόμο και να ενισχύσει την προσβασιμότητα ενός από τους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς της χώρας.
