Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε σήμερα στο Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο για τη Διαχείριση Κρίσεων (ΕΣΚΕΔΙΚ) του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προκειμένου να ενημερωθεί εκτενώς για την κατάσταση των πυρκαγιών που μαίνονται σε όλη τη χώρα. Η παρουσία του συνδυάστηκε με διυπουργική και διακλαδική σύσκεψη, με τη συμμετοχή υπουργών, στρατιωτικών και ανώτατων στελεχών των σωμάτων ασφαλείας.
Συντονισμός σε όλα τα επίπεδα
Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι υπουργοί Σταύρος Παπασταύρου, Γιάννης Κεφαλογιάννης και Άκης Σκέρτσος, οι υφυπουργοί Κώστας Κατσαφάδος, Ευάγγελος Τουρνάς και Παύλος Μαρινάκης, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Παπαευσταθίου. Παρόντες επίσης ήταν ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος Θεόδωρος Βάγιας, ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., αντιστράτηγος Δημήτρης Μάλλιος, και ο διοικητής της ΔΙΚΑΦΚΑ, ανιστράτηγος Μιχαήλ Κλούβας.
Οι επιτελείς αντάλλαξαν πληροφορίες για την πορεία των μετώπων, τις επιχειρησιακές ανάγκες και τις αναγκαίες μετακινήσεις δυνάμεων, με στόχο την αποτροπή περαιτέρω καταστροφών.
Πάτρα: Νέες εκκενώσεις σε πολλαπλά μέτωπα
Την ώρα που ο πρωθυπουργός ενημερωνόταν για την κατάσταση, η Πάτρα βίωνε νέο κύμα εντολών εκκένωσης. Η φωτιά, που καίει ανεξέλεγκτα από το μεσημέρι της Τρίτης, συνεχίζει να απειλεί σπίτια, επιχειρήσεις, κτηνοτροφικές μονάδες και οχήματα. Οι αρχές δίνουν μάχη για να περιορίσουν την εξάπλωση, ενώ οι ισχυροί άνεμοι δυσκολεύουν το έργο της κατάσβεσης.
