Μητσοτάκης σε τηλεδιάσκεψη ευρωπαίων ηγετών: «Πρώτη προτεραιότητα η κατάπαυση του πυρός στην Ουκρανία»

13
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε το απόγευμα σε τηλεδιάσκεψη ηγετών για την κρίση στην Ουκρανία, η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Γερμανίας. Στη συζήτηση έλαβαν μέρος κορυφαίοι ηγέτες από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ουκρανία.

Έμφαση στον ρόλο των ΗΠΑ και της διατλαντικής σχέσης

Στην παρέμβασή του, ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε τη σημασία του αμερικανικού ρόλου και της διατλαντικής συνεργασίας για την επίτευξη σταθερότητας στην περιοχή.

Κατάπαυση του πυρός ως βασικός στόχος

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι η κατάπαυση του πυρός αποτελεί πρώτη προτεραιότητα και τόνισε πως έχει μεγάλη σημασία ο τρόπος με τον οποίο θα αξιοποιηθεί η επίτευξή της, εφόσον αυτή καταστεί δυνατή.

Αμετακίνητη θέση για τα σύνορα

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την πάγια θέση της Ελλάδας ότι τα σύνορα δεν αλλάζουν με τη βία, υπογραμμίζοντας ότι μόνο η Ουκρανία έχει την αρμοδιότητα να αποφασίσει για τα εδάφη της.

 

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ