Το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο» επισκέφτηκε το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η ανακαίνιση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ). Πρόκειται για ένα έργο υψηλών προδιαγραφών που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο, προσφέροντας στην Αττική ένα σύγχρονο κέντρο επείγουσας ιατρικής φροντίδας.
Κατά την επίσκεψή του, ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στους ανακαινισμένους χώρους, ενημερώθηκε για την πρόοδο των έργων που πραγματοποιούνται τμηματικά ώστε να συνεχίζεται απρόσκοπτα η παροχή υπηρεσιών, και είχε συζητήσεις με ασθενείς και εργαζόμενους του νοσοκομείου.
Ένα νέο ΤΕΠ 990 τ.μ.
Το νέο Τμήμα Επειγόντων θα καταλαμβάνει 990 τετραγωνικά μέτρα, δηλαδή 282 τ.μ. περισσότερα από την υπάρχουσα δομή, και θα εξοπλιστεί με σύγχρονες εγκαταστάσεις για την κάλυψη ενός ευρέος φάσματος περιστατικών.
Ανάμεσα στις νέες υποδομές περιλαμβάνονται:
-
Χώρος διαλογής ασθενών για άμεση αξιολόγηση
-
Αίθουσα αναζωογόνησης για επείγοντα περιστατικά
-
Περιπατητικό ιατρείο για ηπιότερα περιστατικά
-
Ενιαία εξεταστήρια πολλών ειδικοτήτων
-
Αίθουσα απολύμανσης και απομόνωσης μολυσματικών ασθενών
-
Μικρό βιοχημικό εργαστήριο
-
Θάλαμοι βραχείας νοσηλείας για ολιγόωρη παρακολούθηση ασθενών
Ενίσχυση με προσωπικό και χρηματοδότηση
Η αναβάθμιση του ΤΕΠ εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα παρεμβάσεων για τον εκσυγχρονισμό του Ιπποκρατείου και την ενίσχυση του με προσωπικό. Ο προϋπολογισμός του νοσοκομείου το 2024 ανήλθε στα 94 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 87,9% σε σχέση με το 2019, ενώ το ιατρικό προσωπικό έχει αυξηθεί κατά 16%.
Παράλληλα, στο νοσοκομείο υλοποιούνται έργα ενεργειακής αναβάθμισης του κτηριακού συγκροτήματος, συνολικού προϋπολογισμού 4,96 εκατ. ευρώ, με πόρους του ΕΣΠΑ. Τα έργα αυτά αναμένεται να ολοκληρωθούν έως τα τέλη του 2025, μειώνοντας σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα και το κόστος λειτουργίας του νοσοκομείου.
«Σύγχρονο και ανθρώπινο ΕΣΥ»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας με το προσωπικό, τόνισε πως η κυβέρνηση προχωρά σε στοχευμένες παρεμβάσεις για να καταστούν τα νοσοκομεία πιο λειτουργικά, φιλικά προς τον πολίτη και πλήρως εξοπλισμένα. «Στόχος μας είναι ένα ΕΣΥ σύγχρονο, ανθρώπινο και αποτελεσματικό που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
