Συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου είχαν σήμερα Δευτέρα (8/9) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, με αντικείμενο την πορεία της συνεργασίας Πολιτείας και Εκκλησίας αλλά και τις προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά.
Κατά την έναρξη της συζήτησης, ο πρωθυπουργός υπογράμμισε τη σημασία της κοινής πορείας και τη θετική σχέση που έχει οικοδομηθεί τα τελευταία χρόνια:
«Είμαστε στην αρχή, εξάλλου, και του πολιτικού αλλά και του εκκλησιαστικού έτους, οπότε είναι πάλι μια ευκαιρία να συζητήσουμε για τις εκκρεμότητες που έχουμε και να επανεπιβεβαιώσουμε, πιστεύω, το εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της Εκκλησίας της Ελλάδος. Έχουμε λύσει πολλές εκκρεμότητες που έρχονται από το παρελθόν και είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε από κοινού τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής».
Από την πλευρά του, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό για τον σταθερό δίαυλο επικοινωνίας:
«Εγώ ευχαριστώ πάρα πολύ, διότι μέσα στο βάρος των πολλών σας προβλημάτων βρίσκετε τον χρόνο, κάθε φορά που χρειάζεται, να τα λέμε και να συναποφασίζουμε, με πολλή χαρά».
Η συνάντηση στο Μαξίμου πραγματοποιείται σε μια περίοδο όπου Πολιτεία και Εκκλησία καλούνται να αντιμετωπίσουν από κοινού ζητήματα κοινωνικού χαρακτήρα, αλλά και να συνεχίσουν τις πρωτοβουλίες που αφορούν τόσο την ενίσχυση των αδυνάτων όσο και την παρουσία της Εκκλησίας σε κρίσιμους τομείς κοινωνικής συνοχής.
