Επτά μήνες μετά τη διαγραφή του, ο βουλευτής Δράμας Δημήτρης Κυριαζίδης επέστρεψε στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, έπειτα από απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Η επιστροφή του ανακοινώθηκε και επισήμως το μεσημέρι της Τετάρτης στη Βουλή.
Την επιστολή του πρωθυπουργού διάβασε στο Σώμα ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Γιάννης Πλακιωτάκης, ενημερώνοντας πως η Νέα Δημοκρατία διαθέτει εκ νέου 156 βουλευτές.
Η διαγραφή και το επεισόδιο στην Ολομέλεια
Ο Δημήτρης Κυριαζίδης είχε διαγραφεί τον περασμένο Μάρτιο, ύστερα από φραστικό επεισόδιο με την πρόεδρο της «Πλεύσης Ελευθερίας» Ζωή Κωνσταντοπούλου, στη διάρκεια συνεδρίασης της Ολομέλειας.
Ο βουλευτής είχε απευθύνει τη φράση «άντε κάνε κανένα παιδί…», προκαλώντας αντιδράσεις μέσα στην αίθουσα και εκτός αυτής. Παρά τις πιέσεις που δέχθηκε τότε, αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη, με αποτέλεσμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης να αποφασίσει τη διαγραφή του.
Επιστροφή με πολιτικό συμβολισμό
Η επιστροφή του Δημήτρη Κυριαζίδη στην ΚΟ της ΝΔ έρχεται σε μια περίοδο όπου το Μέγαρο Μαξίμου στέλνει μηνύματα ενότητας εντός της παράταξης, ενόψει και της αποψινής κοινής παρουσίας Μητσοτάκη, Καραμανλή και Σαμαρά στο Ωδείο Αθηνών.
Η κίνηση ερμηνεύεται πολιτικά ως ένδειξη “κλεισίματος εκκρεμοτήτων” και ενίσχυσης της συνοχής του κυβερνώντος κόμματος.
