Το Υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι αναβάλλεται η αυριανή προγραμματισμένη συνάντηση του υπουργού Γιώργου Γεραπετρίτη με τον Γερμανό ομόλογό του, Γιόχαν Βάντεφουλ. Η αναβολή συνδέεται με τη συμμετοχή του κ. Γεραπετρίτη στη συνοδεία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Σύνοδο Κορυφής για την Ειρήνη που πραγματοποιείται στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου.
Στο πλευρό του πρωθυπουργού στη Σύνοδο για τη Γάζα
Η ελληνική αποστολή μεταβαίνει στην Αίγυπτο για τη Σύνοδο που συγκαλεί ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, με αντικείμενο την ειρηνευτική διαδικασία στη Μέση Ανατολή και τη Γάζα. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από τον υπουργό Εξωτερικών, αναμένεται να συμμετάσχει στις κρίσιμες διαβουλεύσεις με ηγέτες και εκπροσώπους χωρών της περιοχής.
Η Ελλάδα στο τραπέζι των διεθνών πρωτοβουλιών
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η πρόσκληση προς την Ελλάδα και την Κύπρο να λάβουν μέρος στη Σύνοδο αποτελεί αναγνώριση του ρόλου της χώρας ως παράγοντα σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο. Όπως σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η συμμετοχή της Ελλάδας είναι «μια ακόμη απάντηση σε όσους επιμένουν να παρουσιάζουν τη χώρα ως απομονωμένη από τις διεθνείς εξελίξεις».
Η παρουσία του Γιώργου Γεραπετρίτη στο πλευρό του πρωθυπουργού επιβεβαιώνει τη σημασία που αποδίδει η κυβέρνηση στις διεθνείς ισορροπίες και στη διασφάλιση της ελληνικής συμμετοχής σε όλες τις κρίσιμες πρωτοβουλίες για την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή.
