Στην Αίγυπτο μεταβαίνει σήμερα, Δευτέρα (13/10), ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να συμμετάσχει στη Διεθνή Σύνοδο Κορυφής για την Ειρήνη στη Γάζα (Sharm El-Sheikh Peace Summit), η οποία πραγματοποιείται στην παραθαλάσσια πόλη Σαρμ Ελ Σέιχ υπό την προεδρία του Αιγύπτιου προέδρου Αμπντέλ Φατάχ αλ-Σίσι και του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πριν την αναχώρηση
Πριν αναχωρήσει για την Αίγυπτο, ο πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση στις 10:00 το πρωί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα, στο Προεδρικό Μέγαρο, στο πλαίσιο των τακτικών μηνιαίων ενημερώσεων για τις εξελίξεις στην εσωτερική και διεθνή πολιτική.
Η συμμετοχή στη Διεθνή Σύνοδο Ειρήνης
Στη συνέχεια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ταξιδέψει στο Σαρμ Ελ Σέιχ, όπου θα λάβει μέρος στη Σύνοδο Κορυφής για την Ειρήνη στη Γάζα, με τη συμμετοχή ηγέτων και αξιωματούχων από 27 χώρες.
Η Σύνοδος αναμένεται να επικεντρωθεί στις διπλωματικές πρωτοβουλίες για τον τερματισμό του πολέμου στη Λωρίδα της Γάζας, την ανθρωπιστική βοήθεια και τη σταθερότητα στη Μέση Ανατολή.
Η παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού στη Σύνοδο υπογραμμίζει τον ενεργό ρόλο της Ελλάδας στις διεθνείς πρωτοβουλίες για την αποκλιμάκωση της κρίσης και την προώθηση του διαλόγου στην περιοχή.
