Μητσοτάκης στα εγκαίνια του ογκολογικού στο Αττικόν: «Το 2026 θα είναι η μεγαλύτερη ανάταξη του ΕΣΥ»

15
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινίασε σήμερα το νέο Ογκολογικό Κέντρο «Αθηνά Ιωαν. Μαρτίνου» στο Αττικόν και επανέλαβε το κυβερνητικό στίγμα: μέσα στο 2026 «θα μιλάμε για τη μεγαλύτερη ανάταξη υποδομών υγείας που έχει γίνει ποτέ στο ΕΣΥ».

Στα εγκαίνια των ΤΕΠ του νοσοκομείο «Αττικόν» ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Ένταση  ανάμεσα σε ΜΑΤ και εργαζόμενους

Με περισσότερα χρήματα, νέα Τμήματα Επειγόντων και πρόσληψη προσωπικού, η κυβέρνηση διατυπώνει την εικόνα μιας συστηματικής ανασυγκρότησης του ΕΣΥ,  υπόσχεση που τώρα περνάει στη φάση της υλοποίησης.

Εγκαίνια και νέες υποδομές

Το νέο ογκολογικό κέντρο παρουσίασε σύγχρονες εγκαταστάσεις και εξοπλισμό που, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, ενισχύουν την φροντίδα για ασθενείς με καρκίνο. Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι τις επόμενες εβδομάδες θα τεθούν σε λειτουργία και τα νέα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του Αττικού, «τα πιο σύγχρονα της χώρας», όπως τόνισε , με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής και να βελτιωθεί η ποιότητα της παροχής υπηρεσιών.

Χρήματα και προσωπικό — οι αριθμοί που αλλάζουν το σκηνικό

Στην ομιλία του ο πρωθυπουργός έφερε στο προσκήνιο και τα νούμερα: από κονδύλια 90 εκατ. ευρώ πριν, «έχουμε φτάσει στα 150 εκατ.», ενώ, όπως τόνισε, έχει ενισχυθεί και το προσωπικό. Η έμφαση πέφτει στην ταυτόχρονη επένδυση σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό, δύο παράγοντες που, σύμφωνα με την κυβέρνηση, καθορίζουν αν μια μεταρρύθμιση θα αποδώσει στους ασθενείς. Το μήνυμα ήταν καθαρό, όχι μόνο έργα, αλλά και προσωπικό για να τα λειτουργήσει.

Ο ασθενής στο επίκεντρο — η αξιολόγηση που μετράει

«Η καλύτερη αξιολόγηση δεν είναι αυτά που λέμε εμείς, αλλά όσα βιώνουν οι ασθενείς», είπε ο κ. Μητσοτάκης, βάζοντας το ζητούμενο της αξιοπιστίας στο κέντρο της εξαγγελίας. Η πολιτική ηγεσία ζητά χρόνο και πιστοποίηση αποτελεσμάτων, λιγότερες λίστες αναμονής, καλύτερη εμπειρία νοσηλείας, πιο γρήγορη πρόσβαση σε θεραπεία.

Για να γίνει αυτό πραγματικότητα απαιτούνται συντονισμένες προσλήψεις, διαχείριση πόρων και διαρκής έλεγχος στην υλοποίηση των έργων.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σημειώθηκαν μικρής έκτασης επεισόδια μεταξύ αστυνομικών και εργαζομένων που διαμαρτύρονταν για τις συνθήκες στα νοσοκομεία και τη διαρκή υποβάθμιση της δημόσια υγείας.

Μητσοτάκης από το Αττικόν: Επενδύουμε στις αναβαθμισμένες υποδομές και στους ανθρώπους του ΕΣΥ - Τα νοσοκομεία αλλάζουν προς όφελος των ασθενών

Μητσοτάκης από το Αττικόν: Επενδύουμε στις αναβαθμισμένες υποδομές και στους ανθρώπους του ΕΣΥ - Τα νοσοκομεία αλλάζουν προς όφελος των ασθενών

Τα εγκαίνια στο Αττικόν είναι σήμα εκκίνησης , όχι τέλος  μιας φιλόδοξης προσπάθειας. Η εικόνα που ζωγράφισε ο πρωθυπουργός είναι ελπιδοφόρα, περισσότερα χρήματα, νέες υποδομές, επιπλέον προσωπικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ