Στο νέο, υπερσύγχρονο γυμναστήριο στη Νέα Πεντέλη παρευρέθηκε σήμερα το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Το γυμναστήριο ανασκευάστηκε έναν χρόνο μετά την καταστροφική πυρκαγιά του 2024, που είχε μετατρέψει το κτίριο σε στάχτη.
Η ανακατασκευή σε χρόνο-ρεκόρ
Το έργο ολοκληρώθηκε σε χρόνο-ρεκόρ, με στόχο να αποδοθεί ξανά στους κατοίκους και τους αθλητικούς συλλόγους της περιοχής ένας ασφαλής και πλήρως εξοπλισμένος χώρος άθλησης. Την πλήρη αποκατάσταση του γυμναστηρίου ανέλαβε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, συμβάλλοντας στην ταχύτερη επιστροφή του αθλητικού κέντρου στη ζωή της κοινότητας.
Τον πρωθυπουργό συνόδευσαν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως, ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος, ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης, καθώς και η υφυπουργός Ανάπτυξης Ζωή Ράπτη.
Το «παρών» έδωσαν επίσης ο βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Καιρίδης, η δήμαρχος Πεντέλης Νατάσσα Κοσμοπούλου, καθώς και μέλη του δημοτικού συμβουλίου, που υποδέχθηκαν το έργο ως μια σημαντική ανάσα για την τοπική κοινωνία.
Ένα μήνυμα αισιοδοξίας
Το νέο γυμναστήριο της Νέας Πεντέλης συμβολίζει την αναγέννηση και τη δύναμη της προσπάθειας μετά την καταστροφή. Από τις στάχτες, η πόλη αποκτά ξανά έναν χώρο που προάγει την υγεία, τον αθλητισμό και την αισιοδοξία για το αύριο.
