Εντυπωσιακή η ανταπόκριση των πολιτών στην εκστρατεία για τη Δωρεά Οργάνων. Από 74.000 σε 126.500 εγγραφές μέσα σε έναν μήνα
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Δωρεάς Οργάνων και Μεταμοσχεύσεων, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, έκανε γνωστό πως η Ελλάδα καταγράφει μια εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής στο Μητρώο Εθελοντών Δοτών Οργάνων και Ιστών του ΕΟΜ.
Μέσα σε μόλις έναν μήνα, οι εγγραφές εκτοξεύτηκαν από 74.000 σε 126.500, αριθμός που –όπως σημειώνει ο υπουργός– αντιστοιχεί σε 14 χρόνια εγγραφών.
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη
«Κάθε χρόνο εγγράφαμε κατά μέσο όρο 3.500 έως 4.000 νέους εθελοντές. Φέτος, με μια οργανωμένη εκστρατεία και τη μαζική αποστολή emails, μέσα σε έναν μήνα φτάσαμε ήδη τις 126.500 εγγραφές.
Δηλαδή, σε 30 ημέρες πετύχαμε ό,τι κανονικά θα χρειαζόταν 14 χρόνια.
Αυτές οι εγγραφές δεν είναι απλώς αριθμοί. Είναι περισσότερες μεταμοσχεύσεις, περισσότερες ζωές που θα σωθούν.
Νιώθω υπερήφανος για όλους όσοι έσπευσαν να εγγραφούν και ευγνωμονώ καθέναν από αυτούς.
Ανοίξαμε έναν νέο δρόμο που θα αλλάξει για πάντα τον ετήσιο αριθμό μεταμοσχεύσεων στην Ελλάδα.»
Κάθε χρόνο κατά μέσο όρο εγγράφαμε στο Μητρώο Εθελοντών Δοτών Συμπαγών Οργάνων Σώματος και Ιστών περίπου 3.500-4.000 ανθρώπους. Φέτος οργανώσαμε την εκστρατεία μας με άλλο τρόπο και η αλήθεια είναι ότι ανέλαβα προσωπικά την προσπάθεια να ανεβούμε σε συνεργασία φυσικά με τον ΕΟΜ.… pic.twitter.com/05ULRDrF4D
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) November 1, 2025
Ένα μήνυμα ζωής και προσφοράς
Η πρωτοβουλία για τη Δωρεά Οργάνων έχει κινητοποιήσει χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα, με στόχο να δημιουργηθεί ένα δίκτυο αλληλεγγύης και ελπίδας για όσους περιμένουν μια μεταμόσχευση.
Η πολιτεία στοχεύει, μέσα από αυτή τη δυναμική, να φέρει την Ελλάδα πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα σε αριθμό μεταμοσχεύσεων.
