Με τον υπουργό Εξωτερικών της Πορτογαλίας, Πάουλο Ρανγκέλ, θα συναντηθούν σήμερα, Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης του Πορτογάλου αξιωματούχου στην Αθήνα.
Το πρόγραμμα των συναντήσεων
Η συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Πάουλο Ρανγκέλ είναι προγραμματισμένη για τις 11:30 π.μ. στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου αναμένεται να συζητηθούν ζητήματα ευρωπαϊκής ατζέντας, διμερών σχέσεων και περιφερειακών εξελίξεων.
Στις 12:00 μ.μ., ο Πορτογάλος υπουργός θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Έλληνα ομόλογό του, Γιώργο Γεραπετρίτη, στο Υπουργείο Εξωτερικών, ενώ θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες ανάμεσα στις αντιπροσωπείες των δύο χωρών.
Στις 2:00 μ.μ., θα πραγματοποιηθούν κοινές δηλώσεις των δύο Υπουργών προς τον Τύπο, όπου αναμένεται να παρουσιαστούν τα βασικά σημεία των συνομιλιών και οι τομείς συνεργασίας που θα ενισχυθούν στο άμεσο μέλλον.
Ενίσχυση συνεργασίας Ελλάδας – Πορτογαλίας
Η επίσκεψη του Πάουλο Ρανγκέλ στην Αθήνα εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς εμβάθυνσης των σχέσεων Ελλάδας και Πορτογαλίας, ιδιαίτερα σε τομείς όπως η ενέργεια, η ναυτιλία, η άμυνα και η τουριστική ανάπτυξη, καθώς και σε κοινές θέσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη μεταναστευτική πολιτική και τη σταθερότητα στη Μεσόγειο.
